Translate

piątek, 24 maja 2013

Maseczki: Avon - planet spa

...czyli kolejne kosmetyczne zakupy i czarna rozpacz mego portfela.

Cóż chyba każdy z nas zna tę serię. Pewnego razu kiedy to byłam na szkoleniu kosmetycznym z Avon-u, a było to trochę temu podczas rozmowy o kosmetykach, temat zszedł na serię planet spa od prowadzącej szkolenie usłyszałam wtedy: "Kto raz kupi coś z serii planet spa, będzie kupował zawsze".
Powiem wam że pomyślałam sobie wtedy, że to jakiś "pic na wodę - fotomontaż", pewnie zachwalają tak żeby namawiać klientki do zakupów, bo to jedne z droższych w katalogu. 

Jakież było moje zdziwienie kiedy to raz jedna pani coś zamówiła coś na próbę, następnie kolejna i teraz muszę wam wyznać że kobieta miała rację, bo niema takie zamówienia kiedy to choćby ktoś nic nie zamówił z tej serii. Sama wpadłam w manię serii planet spa, czego dowodem są moje kolejne zdobycze maseczki do twarzy, które wprost ubóstwiam.Do tej pory miałam okazję używać jedynie maseczki błotnej i tajski kwiat lotosu. Jako że błotną jeszcze mam, a tajski kwiat lotosu zniknął z mej półki spory czas temu, ku rozpaczy mej twarzy (szczególnie okolic nosa), postanowiłam skorzystać z promocji w katalogu no.7 i kupiłam jedną za 14,99 a kolejną za 4,99 cóż co do wyboru pierwszej to chyba oczywiste ;) gorzej kiedy musiałam zdecydować się na kolejną i tu właśnie nastał problem - gapiłam się w katalog, jak sroka w gnat i zero reakcji, myślę sobie że chciałabym wszystkie; jednak jakiś mały głosik rozsądku, gdzieś z tyłu głowy od razu dał znać krzycząc mi: Nie! Nie! Broń Panie Boże!; No tak, racja nie mogłam sobie na to pozwolić. Wtedy uświadomiłam sobie że moje prawie 2 lata siedzenia w szkole i uczenia się o kosmetykach ich właściwościach etc. może wreszcie na coś mi się przydadzą i tak o to dobrałam sobie maseczkę z glinką (nie mylić mi tu z Kasią Glinką) ;)
Ku mej uciesze okazało się że maseczka tak jak i ta lotosu oraz błotna też jest 5 minutowa (co w moim przypadku to duży plus), bo jak wiadomo mogłoby się zdarzyć że wybiegłabym w domu w masce na twarzy. ;)

A wy mieliście jakieś kosmetyki z tej serii?? Lubicie?? :)

Jeśli chodzi o inne kosmetyki to miałam też 
  • odświeżającą wodę różaną do twarzy (niestety wycofana już);
  • żel do ciała i balsam - Jagody Goji
  • kremy do rąk z minerałami z morza martwego (fajny) i tropikalny z masłem shea ( nie wiem czy dobry, ale zapach ma okropny) mimo to w tym wypadku osobiściewolę krem marki Nivea, który szybko się wchłania i niepozostawia na moich dłoniach tego tłustego filmu.
  • śródziemnomorski peeling do rąk (używałam go też do stóp, bo był wprost genialny) oraz maseczkę do twarzy z tej serii ale mam tłustą cerę więc była mi zbędna
  • serum ujędrniające do twarzy i dekoltu ( dałam mamie - była zachwycona)
  • ponad to przed wcześnie na Dzień Matki dałam mojej mamie ampułki i żel pod oczy z czarnego kawioru z których jest zachwycona :)

4 komentarze:

  1. Ja mam tę fioletową :) właśnie przed chwilką zmyłam ją z twarzy ;D bardzo ją lubię, naprawdę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co jest moją ulubioną z tej serii ;) choć akurat jestem w fazie testowania tej z glinką ;)

      Usuń
  2. Wyobraź sobie, że w ostatnim katalogu skorzystałam z promocji, wybierając te same maseczki. :) Jestem konsultantką od paru miesięcy, jakkolwiek rozprowadzam kosmetyki wśród licealistek - one biorą mgiełki albo zestawy z szamponami itd, raczej Planet Spa nie cieszy się u nich zainteresowaniem, ale ja właśnie masowo kupuję rzeczy z tej linii. Mam serum pod oczy, olejek do ciała i włosów, genialne czarne mydło, kilka maseczek... :> Jeszcze linia Solutions z pielęgnacyjnych jest dla mnie fajna.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. hihihi no to mamy podobne gusta widzę ;)
    w kwestii Avon-u to jestem weteranem ;) 8 lat jestem z nim związana z początku byłam zapisana na moją mamę, a teraz sama w nim urzęduję na własne konto ;) teraz mam już starsze klientki, ale młodsze też się trafiają ;) z serii solutions stosuję serię do cery mieszanej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email