Translate

czwartek, 16 maja 2013

FRAGRANCE LIBRARY CHAMPION DELUXE - PERFUME

Make Up Store

... czyli zapach który mnie urzekł :)

Od producenta

Główne składniki:

  • Nuta Głowy-Cytryna, Czarna Porzeczka, Ylang Ylang
  • Nuta Serca-Jabłko, Brzoskwinia, Jaśmin
  • Baza- Pizmo, Białe Drewno, Bursztyn



Jakiś czas temu ( i to całkiem spory czas temu) magazyn InStyle nagrodził mą skromną osobę flakonikiem o przecudnym zapachu od Make Up Store, kiedy to owa marka miała swój debiut na Polskim rynku. Trochę czasu flakonik trzymałam w zamknięciu z obawy że zapach może mi się nie spodobać i się nim rozczaruję.
No i co wtedy miałabym z nim począć. Ach jednak cudne opakowanie kusiło i kusiła tak mocno aż uległam mu. Cóż jestem fanką zapachów. Z moją małą zapachową obsesją jestem trochę niczym Jan Baptysta Grenouille z filmu Pachnidło, tyle że bez tych wszelakich szaleńczych morderczych zapędów, ale któż z nas nie ubóstwia pięknych zapachów?? Podobno odpowiedni dla nas zapach to taki, którego się nie czuje, z tym tak właśnie mam, w dodatku jest bardzo wydajny flakon mam już około 2 lata. Co dziwniejsze jest to trochę "dusznawy" zapach, w których nie mam zwyczaju się lubować, a jednak pokochałam go od pierwszego "wąchnięcia". Choć w mojej pierwszej trójce " the best perfume for all"  zajmuje on drugie miejsce zaraz po niebotycznie drogich perfumach od Herve Leger`a dla Avon`u, których to zapach doprowadza mnie do obłędu i totalnego rozmarzenia. Jednak nie jestem aż w takiej desperacji i w życiu nie dałam więcej za zapach jak ok 50 zł, choć któż tam wiem jeśli by mnie było stać i byłby wart swej ceny... W tym przypadku zadowalam się póki co próbkami, co mniej mnie kosztuje niż wydatek ponad 100 zł za flakon.

Także mam zaszczyt przedstawić wam moją pierwszą 3 zapachów wśród zapachów :

Miejsce no.1 ;)

Miejsce no.2


Miejsce No. 3

A jakie są wasze ulubione zapachy??
Piszcie w komentarzach, bo jestem ich strasznie ciekawa :)














2 komentarze:

  1. oj nr 1 i 3 znam i kocham po prostuuuu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam. i żałuję, że przez internet nie mogę sobie powąchać :P ja uwielbiam escada especially i dolce&gabbana rose the one :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email