Translate

czwartek, 23 maja 2013

CRAZY MAKE-UP CHALLENGE u Jessie

...czyli etap 2: NAPISY; TATUAŻE; KORONKI;

Jak zapewne już wiecie (lub właśnie się dowiadujecie) projekt u Jessie jest kolejnym z projektów w jakim biorę udział. Do wyboru jak zawsze 3 tematy, chciałabym zrobić wszystkie, ale jak na razie się nie wyrobię z tym. Tym razem lecę od końca i wybrałam koronkę bo jestem jej wielką fanką ;) 


szczegóły tutaj :)

powiedzmy że to moja inspiracja ;)
Przyznam, że ledwo, ledwo w tym tygodniu się wyrobiłam z tymi pracami, przyszły tydzień może być opóźniony, jednak nie ma tego złego... 3 egzaminy mam już za sobą ;) choć te najgorsze i tak przede mną... Ugh...i przyprawiają mnie naprawdę o gęsią skórkę :( Choć wszyscy mi mówią że zawsze strasznie panikuję a i tak idzie mi dobrze, więc miejmy nadzieję że w tym wypadku też tak będzie i jakoś to przetrwam :) Co do samego makijażu to żadnej konkretnej inspiracji raczej nie miałam, nie szukałam niczego jak tylko przeczytałam ten temat wiedziałam w jaką stronę chcę iść i co stworzyć ;)  Mam też świetny pomysł na napisy, ale nie wiem czy wypali. Jednak kolejne kategorie z tego etapu zrobię już po terminie. Póki co podziwiajcie moją koszmarną mordkę. Nie chciałam mimo wszystko opuścić żadnego  z projektów, choć po całym dniu i połowie nieprzespanej nocy (spałam w tak dziwnej pozycji że obudziłam się połamana)  - cóż jak widać nawet korektor pod oczy nie pomógł. W dodatku dzień pełen wrażeń, ale o tym dopiero po 14 czerwca gdy będę mogła spokojnie odsapnąć a wam napisać post pod tytułem: wielkie uff ;P 








ps. co sądzicie o mojej interpretacji tego projektu?? :)

ps2. gdy zmyłam makijaż zauważyłam że zapomniałam wy tuszować rzęsy tak więc jak widać na załączonych obrazkach jestem bez tuszu na oczkach, mam nadzieję że mimo to wybaczycie mi tę gafę, ale naprawdę miałam szalony dzień ;)


4 komentarze:

  1. Super ci wyszło, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaa. jak pięknie..kiedys tez podobny mejkap i ten motyw koronki mialam ...cos pieknego Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten ból - zapomnieć o mascarze. :D Tylko ćśśś! ^^

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wam :) GlamDiva ani mru-mru hehehe ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email