Translate

piątek, 10 maja 2013

Blogrolle

klik kilk
Część z was ( jak nie większość) pewnie słyszała już o tej blogowej stronie, bądź nawet już tam jest. Chodzi mi tu mianowicie o Blogrolle a jest to w skrócie katalog polskich blogów. Co tam znajdziecie??
Jak sama nazwa wskazuje: jest to zbiór wszelkiej maści polskich blogów oraz rozdań, blogerek i blogerów, które przynależą do tej grupy. Ja właśnie tam dołączyłam ;)
Jednak nie tylko to możecie tam znaleźć. Prócz tego jest tam masa ciekawych artykułów tworzonych redaktorki strony :)
M in. można znaleźć tam wpisy dotyczące doboru wszelkiego rodzaju kosmetyków.
Chcecie więcej?? Kliknijcie w zdjęcie obok lub banerek w lewym panelu bocznym bloga ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email