Translate

piątek, 3 maja 2013

Addicted to makeup - Zainspiruj się na wiosnę: Tydzień 2

...kwiaty tropikalne...

...moje Kwiatki Hula ;)

Projekt Gosi doczekał się właśnie kolejnej odsłony.
Myślałam o czymś bardziej abstrakcyjnym, ale się rozmyśliłam,
bo moja inspiracja to dość delikatny kwiat, który zachwyca w każdym calu.
Jestem po uszy zakochana w tym kwiatuszku.
klik! klik! ;)
Dlatego też postanowiłam stworzyć jego dwie wersje. W sumie pierwszą zrobiłam delikatniejszą, a potem poprawiłam ją na nieco bardziej wyrazistą. Jestem ciekawa waszych opinii na ich temat :) Mam nadzieję że ten makijaż przypadnie wam do gustu ;) Nazywam ten makijaż Tańczącymi płatkami kwiatu Hula bo kojarz mi się on z Hawajami. Może kiedyś się dorobię i wybiorę się tam na krótkie wakacje ;) A póki co trzeba zejść na ziemie zakasać rękawki i brać się do roboty. ;)

Moją inspiracją była: Plumeria  znana również Kwiatem Lei
źródło


A oto moja pierwsza wersja:



druga wersja:



Cóż do całej tej jasności zdjęć itp. bajerów to niestety mój aparacik nie jest zbyt powalający, ale mam nadzieję że to co chciałam wam pokazać udało mi się uchwycić na załączonych zdjęciach i to dostrzeżecie ;)
W sumie jak tak przyglądam się tym zdjęciom to sama nie bardzo widzę różnicę w owych makijażach. 
Ach te nowe sprzęty, niby mają życie ułatwiać, a tu ciągle jakieś psikusy z ich strony na mnie spadają :/
Komputer żyje swoim życiem, telefon wprowadza cenzurę, a aparat jak widać... :( 


Ps. A jak wam "majówka" mija?? Też macie tak sknoconą pogodę??
Wczoraj z rana z siostrą miałyśmy zamiar iść pobiegać, a tu burza za oknem...
Echhh i jak tu zacząć dbać o formę?? :(







5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż:) ja może jutro zabiorę się za swój:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biegać w deszczu też spoko. ;) A jak nie, to włączcie sobie video z ćwiczeniami Mel B, polecam! ^^

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W deszczu tak, ale gdy walą pioruny w koło to już nie jest tak fajnie ;) Mel B hmmm może jak kiedyś na to trafię to spróbuję, mam inne ćwiczenia na DVD ;) Ale czasem motywacji brak :D

      Usuń
  3. Deszcz też jest potrzebny :) Zwłaszcza na Hawajach, by te piękne kwiaty mogły rosnąć hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż.Oczy bardzo mi się podobają.Jeżeli masz ochotę zapraszam też do zabawy makijażowej na moim blogu.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email