Translate

środa, 10 kwietnia 2013

Zakropkowani...

...z cyklu moje wzorki na paznokcie

Tak, tak zmogła mnie choroba , męczy mnie od piątku i ciężko jest mi cokolwiek ogarnąć, wpierw temperatura (która naprawdę sporadycznie się u mnie pojawia) i skurcze żołądka, potem zaś wręcz przeciwnie całe 34,2 kreski katar, kaszel i te sprawy, a teraz już nawet nie chcę nawet wiedzieć jaka i co mój organizm ma w zanadrzu.






Medycyna zawiodła więc trzeba zabrać sprawy w swoje ręce mam nadzieję że c-rutin i czosnek pomogą ;) Nie miałam kompletnie siły do blogowania i dodawania czegokolwiek choć mam spory zapas zdjęć do opublikowania, ale cóż łóżko mnie oplotło i nie wypuszczało prawie wcale ze swych szponów. Tak więc korzystając z okazji że już dziś jest w miarę ok dodaję zdjęcia wzoru na pazurki.
Jedno na środkowym palcu to kompletna porażka, jestem leworęczna i kiedy to prawą ręką malowałam lewą to same rozumiecie pech, a już nie miałam czasu na poprawki bo wychodziłam z domu siostrą.

Ps. do zrobienia kropek na pazurkach w szybki sposób idealnie nada się sonda do manicure 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email