Translate

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Projekt makijażowo - paznokciowy u Malwiny tydzień 1

(: (: klik! klik! :) :)

...podejście 2 paznokcie...

...czyli słoneczniki malowane ;)


Cóż dziś zawalam was 2 wpisami z rzędu ;) niestety co do kwiecistej kategorii Malwiny postanowiłam zrobić komplet i stworzyłam chmurkowo - słonecznikowy manicure ;)

Mój szalony make-up`owy słonecznik znajdziecie sobie właśnie tutaj :)



Cóż efekt taki sobie, wybaczcie moją lewą rękę trochę ją zepsułam ale jestem leworęczna i trudno mi jest opanować cokolwiek w prawej żeby zrobić tak aby było co najmniej dobrze. Efekt średnio zadowalający. Co do tego że obłoczki na paznokciach są różne ostrzegam takiż efekt pragnęłam osiągnąć choć nie jest on do końca udany  ;) I jak wam się podoba moja interpretacja tygodnia z Malwiną i kwiatami?? :) 





Ps. Juro robię sobie dzień wolny więc raczej nie spodziewajcie się jakiejkolwiek akcji z mej strony no chyba że wieczorkiem ;) Ale to ewentualnie jakiejś nowej stylizacji ;) Tak wiec na wszelkiej maści komentarze odpowiem z lekkim opóźnieniem ;) 
Aha i udanego majowego grillowania ;)

6 komentarzy:

  1. Zauroczyły mnie te słoneczniki hihi i te obłoczki są słodkie :D, nie zapominajcie wklejać linków u mnie bo nie zawsze mogę zauważyć, że dodaliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) cieszę się że się podobają :D własnie zamierzałam je dodać ;)

      Usuń
  2. Przepiękne pazurki :) bardzo mi się podoba Twoja interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodziątka! <3 Takie urocze :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne :) aż bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email