Translate

sobota, 27 kwietnia 2013

Projekt makijażowo - paznokciowy u Malwiny tydzień 1

... czyli kwiaty malowane ;)

I doczekaliście się rozpoczęcia z mej strony trzeciego projektu.
Zabawa ruszyła pełną parą i oby wszystko dalej szło po mojej myśli ;)
Jako że startujemy właśnie dziś z projektem, a ja lubię jakieś niekonwencjonalne i szalone połączenia, by uczcić rozpoczęcie pierwszego tygodnia projektu Malwiny. Postanowiłam stworzyć coś innego, makijaż na pewno nie wpisuje się w kategorię makijażu codziennego, ale o to właśnie w nim chodzi. Ma być niecodziennie ;)

Tematem przewodnim w tym tygodniu są kwiaty.






źródło/ inspiracja ;)

Postawiłam na słoneczniki - bo to była moje pierwsza myśl i wizja na temat tego tematu i makijażu, mówią że pierwsza myśl najlepsza więc postanowiłam nie czekać i ją zrealizować. ;) A że jest tak pięknie i słonecznie to musiałam to uczcić tym bardziej w taki słonecznikowy sposób. ;)  Jeśli o mnie chodzi to nawet podoba ten makijaż, mam też cichą nadzieję że i w was znajdzie swoich sympatyków ;). 
Odkąd pamiętam chyba zawsze lubiłam słoneczniki: 

być może przez wspomnienia z dzieciństwa z nim związane,
może przez chleb razowy ze słonecznikiem, który uwielbiam,
może to przez letnie wieczorne przesiadywanie na ławce z kumpelą i paczką słonecznika w ręce,
a może przez serial " Magda M", którego to byłam ogromną fanką, ach pamiętacie te sceny?? Jak Paweł Małaszyński przynosił Joannie Brodzik mini słoneczniki.... ;) Ach... :)

Dobra już, za bardzo się rozmarzyłam... ;)



Cóż jedno jest pewne w tym względzie, pewien sentyment pozostał ;)

A przed wami naprawdę spora garść zdjęć ;)

Miłego oglądania mam nadzieję że nikt niedostanie zawału ;)
ps. jeśli chcecie sobie powiększyć zdjęcie kliknijcie w nie ;) 






a tu kosmetyki i sprzęt wykorzystane do makijażu ;)




7 komentarzy:

  1. wooow! jesteś słonecznikiem! :O brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, a te ziarenka w środku wyglądają jak prawdziwe:) Już dodaje od link do twojej pracy :) Też oglądałam Magdę M hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! :)) Jesteś taka pomysłowa i kreatywna. Zmalowanie takiego słonecznika chyba nie było takie proste, a Ty podołałaś...! :) Swoją drogą - kiedyś chciałabym od Mojego Ukochanego dostać bukiet słoneczników...

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) trochę mi to zajęło, ale w sumie chyba nie było to aż takie trudne ;D takiej weny dostałam i musiałam ją zrealizować ;)

      Usuń
  4. Kurcze rewelacja :) dołączam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email