Translate

piątek, 26 kwietnia 2013

Projekt makijażowo - paznokciowy u Malwiny

Wspominałam o tym iż zamierzam brać udział w trzech projektach i nie zamierzam być gołosłowna.
Projekt Malwiny, był co prawda 4 rozważanym przeze mnie projektem, nad którym ubolewałam że nie zdążę z czasem więc się z początku do niego nie zgłosiłam, ale (oby-) dobry los nade mną czuwa i jeden z tych projektów o którym trochę już wcześniej wspominałam został przesunięty w czasie na dalszy termin (mimo to mam ogromną nadzieję że powstanie).

Śledzę wszystkie obserwowane przeze mnie blogi na bieżąco. Tak więc gdy tylko dowiem się o tym projekcie - a wierzcie mi, nie umknie to mojej uwadze, zwłaszcza jeśli na czymś mi zależy - na pewno was poinformuję i będzie to oczywiście kolejny projekt w jakim będę brała udział ;)

A skoro już wcześniej zdecydowałam się że wezmę udział w trzech projektach to przyłączyłam się do Malwiny i jej zabawy ;)  U Malwiny można tworzyć makijaże i stylizacje paznokci tak więc jest szerokie pole do popisu. Zabawa rusza już jutro i trwa 6 tygodni podzielone na 6 kategorii tematycznych o których poczytacie na jej stronie oczywiście Malwina przewiduje też w swym projekcie nagrody.
Jeśli jesteście zainteresowani dołączcie i bawcie się dobrze ;)


4 komentarze:

  1. Już jutro startujemy z projektem CRAZY MAKE-UP CHALLENGE! Zapraszam do notki promującej pierwszą kategorię: http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/crazy-make-up-challenge-1-kategoria.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za notkę o moim projekcie jest mi niezmiernie miło :)
    A Pierwszy tydzień projektu zaczyna się już jutro, zapraszam do notki o nim http://malwina305.blogspot.com/2013/04/1-tydzien-projektu-kwiaty.html Z niecierpliwością czekam na prace, pędzelki w dłoń i powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow. ambitnie widzę, że bierzesz udział w aż tylu projektach na raz :D mi czasu by zabrakło chyba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz w moim przypadku jest tak że im mam więcej obowiązków i bardziej napięty harmonogram tym wszystko jakoś mi lepiej ogarnąć :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email