Translate

niedziela, 21 kwietnia 2013

Włosy kontra odżywki...

...czyli jak czym je rozpieszczam :)


Jeszcze z rok temu i więcej miałam bardzo krótkie włosy,
postanowiłam je zregenerować i obciąć do odrostów,
bo zniszczyłam je częstym farbowaniem i zmienianiem kolorów.
Jednak moje zamiłowanie do koloryzacji włosów niestety nie maleje.

Choć od grudnia wciąż trwam w postanowieniu że zafarbuję je dopiero na wesele przyjaciółki czyli w sierpniu. A jak sami wiecie moje noworoczne postanowienie - to zapuścić włosy, w którym wciąż wiernie trwam. Dlatego też póki co staram się jak mogę i rozpieszczam je czym tylko mogę i na co oczywiście pozwalają moje fundusze.U jednej z blogerek, której bloga obserwuję wyczytałam o metodzie olejowania włosów, która przyznam szczerze zaintrygowała mnie i od jakiegoś czasu zastanawiam się nad jej zastosowaniem, gdyż moje włosy są jakieś takie nijakie i kompletnie bez blasku.
Z racji tego że je zapuszczam potrzebują też witamin - więc jak się domyślacie zapewne rozpieszczam je od środka pijąc dziennie kompleks witaminy B, który ma zbawienny wpływ nie tylko na moje włosy i ładuję w siebie multum witamin w postaci zdrowej żywności ;)
Zauważyłam że moja sezamkowa buzia też uległa poprawie, co może być spowodowane również moim ostatnim zmasowanym na nią atakiem kwasu migdałowego, AHA oraz laktobionowego. Żałuję że nie zrobiłam zdjęcia przed i teraz po zabiegu. Wierzcie lub nie ale nawet moja zmarszczka "wielkiego kanionu" się poddała i z nimi przegrała ;)
Co do dbania o włosy kosmetyki które używam - prócz szamponu, który jest rzeczą oczywistą ;)
Posiadam takie o to kosmetyki ;)


Kolejno od lewej:

Biosilk - profesjonalna jedwabna regeneracja ( Biedronka koszt koło 3 zł/ 15ml
*ma obłędny zapach, włosy są gładkie i miłe w dotyku, dodaje włosom delikatny połysk, jednak nie taki jaki oczekiwałam - tak jak pisze producent wystarczy rozsmarować kroplę na dłoniach i wetrzeć we włosy. Do stosowania na wilgotne włosy.

Avon - nowość z serii naturals Spray ułatwiający rozczesywanie włosów
Morela i Masło Shea. ( koszt to ok.5zł/ 125ml)
** spryskujemy nią wilgotne włosy i jeśli chodzi o moje włosy to faktycznie łatwiej się je rozczesuje.
Później gdy włosy są suche również nie mam żadnych problemów z ich rozczesaniem ;)
Jedyny minus to zapach - jak dla mnie zbyt mdły.

Avon - odżywcza kuracja z marokańskim olejkiem arganowym (kupiłam w promocji za 10,90/ 30ml)
*** charakterystyczny zapach dla serii Advance Techniques, akurat ten zapach mi się podoba, jednak kupowałam go z pewną obawą, gdyż produkty z tej serii moje włosy nie tolerują, szampony mnie uczulają, po odżywkach włosy wyglądały jak nie myte przez tydzień. Jednak zaryzykowałam i opłacało się.
Z początku nie widziałam żadnego efektu ale stosuję te wszystkie odżywki po myciu włosów i od kąd ją mam na moich włosach stopniowo widać coraz większy blask :) Stosuje się ją jak jej poprzedniczki na wilgotne włosy i układa jak zawsze. Tak samo jak w przypadku jedwabiu wystarcza kropla.

City Line - maska do włosów Latte z proteinami mleka. ( 1000ml )
**** ubóstwiam tę maskę - załatwiła mi ją moja Edysia - kochanie i tu dziękuję ci za nią ogromnie ;) :* 
po umyciu włosów, osuszam je ręcznikiem i nakładam ją na 10 min po czym spłukuję. Nim kupiłam kosmetyki powyżej stosowałam tylko ją. Włosy po niej są miękkie i miłe w dotyku. Zapach co prawda z początku średnio mi odpowiadał ale już się do niego przyzwyczaiłam ;) 1-2 pompki ;)

A wy jak dbacie o swoje włoski??? Macie jakieś fajne odżywki???

4 komentarze:

  1. Też używam tego jedwabiu na zmianę z jedwabiem CHI.
    Niezastąpione zwłaszcza podczas prostowania. Dla regeneracji włosów polecam Tobie szampon Midolo di bamboo alfaparf. Jedyny szampon zawierający wapń odbudowujący strukturę włosów. Jest genialny! Po dwóch tygodniach stosowania zauważysz różnicę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super, dzięki wielkie ;) jak tylko uda mi się go gdzieś "upolować" to wypróbuję ;) Na szczęście włosy sporadycznie katuję prostownicą i/lub suszarką ;) gorzej z farbowaniem ich bo tak średnio 3-4 miesiące wytrzymuję maksymalnie ;)

      Usuń
  2. Monia cieszę się,że Ci służy :)Ostatnio odkryłam nowe cudeńka;p przy najbliższej okazji wypróbujemy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo super, aż mnie ciekawość zżera cóż tam wynalazłaś ;) :*

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email