Translate

niedziela, 21 kwietnia 2013

Nowy projekt!! CRAZY MAKE-UP CHALLENGE

...czyli projekt u Keep Smiling ;)

Jestem szalona i totalnie nieprzewidywalna już nawet dla samej siebie. Może nawet nawet nienormalna....

Przypuszczam że powinni mnie chyba zamknąć w psychiatryku z dala od ludzi, albo powinnam poszukać porządnego specjalisty, bo mój to może być zaraźliwe. Tak, chyba tylko osoba niespełna rozumu porywa się na coś takiego. Jak pisałam wcześniej zgłosiłam się do dwóch projektów....


Otóż sprawa jest już nieaktualna, bo właśnie zapisałam się do trzeciego projektu. I przyznam że z wielkim trudem powstrzymałam się od dołączenia do kolejnego. Chyba faktycznie lubię sobie wysoko podnosić poprzeczkę, albo po prostu rzucać kłody pod nogi...
Jak widać jetem nieźle rąbnięta, zwłaszcza że na karku mam egzaminy semestralne i walczenie o tytuł technika kosmetologii, a w dodatku w planach mam poszukiwanie pracy w moim przyszłym zawodzie, szczęście że w moim mieście roi się od salonów kosmetycznych. Czy porywam się z tym jak z motyką na słońce?? Czas pokaże. Wszystkie trzy projekty różnią się od siebie i wszystkie strasznie mnie fascynują :) Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę tworzyć pierwsze prace :)Lubię takie nowe doświadczenia, które mogą mnie czegoś nowego nauczyć :) Jednak jestem też pełna obaw czy z tym wszystkim sobie poradzę :( Całe szczęście że dziewczyny są wyrozumiałe i akceptują moje ewentualne spóźnienia ;) jednak postaram się z żadną z prac nie zalegać i dać z siebie wszystko :)

Czas pokaże czy mój statek zatonie pogrążając mnie doszczętnie, czy szczęśliwie dobiję do brzegu.

Tymczasem wszystkich zainteresowanych projektem zapraszam do Jessie na jej blog
w celu zapoznania się ze szczegółami projektów i terminów i dołączeniem do zabawy :)




5 komentarzy:

  1. O matko! Ten projekt jest świetny!! Tylko czy ja dałabym radę:( Wy kosmetyczne boginki macie taką wprawę i mnóstwo pomysłów.A ja laik totalny. Ale aż mnie korci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam - zawsze jest ten pierwszy raz ;) jak to mówią " ryzyk fizyk" nic na tym nie tracisz, a możesz zyskać nowe doświadczenia i masz przy tym świetną zabawę ;)

      Usuń
  2. powodzenia! ja też chciałam ruszyć z projektem, ale w sumie wynalazłam już z 5 innych i sama nie wiem. może się wstrzymam ze swoim... nie wiem nie wiem... Tobie życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie po cichutku liczyłam na twój projekt :) bo już mam kilka inspiracji i pomysłów do niego, wiedz że jestem do niego bardzo chętna i zgłaszam się w każdej chwili jak tylko go utworzysz ;) ;)

      Usuń
  3. Dzieki za informacje ;) Powodzenia na egzaminach i mejkapach ;)
    Z przyjemnoscia obserwuje i zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email