Translate

wtorek, 2 kwietnia 2013

Letni zachód słońca...

... czyli kiedy dzień całuje wieczór.

Tak, tak zaniedbałam trochę bloga; chwilowy zastój był spowodowany nawałem spraw do zrobienia.
Tak to jest jak się robi multum rzeczy naraz. Ostanie dwa tygodnie w biegu.



Ahhh a tak w skrócie:
makijaże do pokazów w szkole, zwiedzanie uczelni, urodziny (a co za tym idzie - odwiedziny rodzinki z górą prezentów, którą się wam na pewno pochwalę, a co czasem wolno ;) ) później święta oraz przeróżne bardziej lub mniej przyjemne "sprawy rodzinne"a także plik kartek ze szkoły do zakuwania. Zapewne każdy czasem ma takie zastoje i mam nadzieję że wybaczycie moje chwilowe nieobecności ;) Mimo że mam inspiracji multum i tyle rzeczy wam chciałabym pokazać i opowiedzieć to jakoś chyba też troszkę chęci brak, bo jak to mówią dla chcącego nic trudnego. Ojjj przydał by mi się solidny kopniak, albo chociaż niech ta wiosna przybędzie, kto to widział śnieg w kwietniu?? I to jeszcze w takiej ilości???
Moja dusza krzyczy już tylko jedno: I need you sun! Where are you now?? 
Dobry początek do jakiejś piosenki haha...
Jednak osobiście preferuję słuchanie muzyki, śpiewanie jakoś mi nie wychodzi ;)
Ok, nie zanudzam Was już moimi rozmyśleniami na temat pogody, a raczej jej braku, kończę me chaotyczne pisanie bo sama się zaraz pogubię ;)
Za to przesyłam kilka zdjęć dzisiejszego szalonego makijażu, tym razem dodatkowo trochę poszalałam też w programach do obróbki (w niektórych mniej, w innych bardziej, a w innych nic nic) ;)
Mam nadzieję że nie zlinczujecie mnie bardzo za ten makijaż, starałam się bardzo żeby był perfect, ale jednak nie był to chyba mój dzień, trzeba się zacząć budzić z zimowego snu ;)





 Aha i w końcu na tym makijażu przetestowałam moje małe(wielkie) odkrycie z allegro, które sprezentowała mi na urodzinki moja Oli ;*
Na dziś kończę i dobrej nocki kochani :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email