Translate

czwartek, 25 kwietnia 2013

Kryształy podejście drugie ;)

Nie odbiegając za bardzo od tematu, albo uciekając delikatne w innym kierunku stworzyłam makijaż w delikatniejszych barwach do którego doczepiły się przeźroczyste kryształki, które nie zawsze są widoczne ;)

Przyznam że sama nie wiem czemu akurat takie połączenie kolorów, dlaczego taki makijaż w sumie żadnej konkretnej inspiracji nie miałam, zaraz po zrobieniu "kryształów" na głowie naszła mnie takowa inspiracja i wena twórcza, aż mi pędzle piszczały żeby ją zmalować ;)

To jest taka bardziej "codzienna" wersja make-up`u. ;)



Ahh i ta piękna pogoda :) wreszcie się doczekałam ;) aż chce się krzyczeć:
Wiosno welcome! :)

Co do samych zdjęć i ich jakości wiadome aparat sprawy nie ułatwia, ale i tak zawsze może być gorzej ;)
Cóż może kiedyś się dorobię kokosów i sprawię sobie jakieś cacuszko ;)
Póki co wystarcza mi to co mam .... ;)
Kryształków nie widać dobrze a szkoda :(
Jednak możecie powiększyć sobie fotki i wtedy powinno być nieco lepiej ;)




 Buziole i dobrej nocki ;)

Chcesz dołączyć do zabawy?? Szczegóły znajdziesz - tutaj

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie Ci wyszło, mam nadzieje że i do mojego projektu dołączysz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięky makijaż, perfekcyjnie wykonany! choć ja bym się w takim nie czuła:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na co dzień preferuję raczej naturalne makijaże ;)
      a to są takie moje eksperymenty ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email