Translate

sobota, 27 kwietnia 2013

CRAZY MAKE-UP CHALLENGE: kategoria 1 podejście: 2

...czyli Ganguro girl.

Uwaga! Wpis zawierający treści tylko dla ludzi o bardzo mocnych nerwach! ;)

Wciąż siedzę w kategorii pierwszej w projekcie Jessie.
Tym razem zrobiłam z siebie istną solarę ;P
Podobno plastic is fantastic ;P
Jednak po tym makijażu pasuję i zaznaczam: never - ever ;P

klik klik!

Szczerze czułam się jak jakaś plastikowa lala, co widać na załączonych obrazkach ;)
Z całym szacunkiem dla wszelkiej maści fanatyków tego typu makijażu ale ja czułam się dosłownie jak klown, a taki makijaż przecież jest dopiero przede mną ;P
Co tam wszystkiego podobno trzeba w życiu spróbować ^^ Przynajmniej jedno jest pewne że taki styl jest dla mnie na NIE. Ale jak sama Jessie wspomniała, każdy ma tam swoje upodobania i fanaberie ;)
Nie jestem fanatyczką opalania i tym podobnych "gadżetów" szczęście że miałam jakiś starawy mega ciemny podkład z Avonu do twarzy, w sumie miałam go po wakacjach, ale to była naturalna opalenizna, a podkład chyba i tak wtedy sobie źle dobrałam ;P  Co czasem i do dziś mi się zdarza, ale tak to bywa że sklepowe światło, a dzienne to dwie odmienne opowieści ;) Ten makijaż kojarzy mi się z czymś w rodzaju love paradise ;) Czemu ?? Tego niewiedzą nawet najstarsi filozofowie ;)

Za inspirację i wzór posłużyło mi to dobrze wam znane zdjęcie:
klik
A tu macie mini galerię mojej mordki... Duży zawał ?? ;) :P
Obiecuję wam więcej podobnego makijażu nie będzie ;) 
No chyba że zeświruję i wkręcę się w ten plastikowy świat ;)
Oby jednak nie... ;)




 Ps. nie miałam żadnych dużych kryształowych błyskotek,
więc zadowolić się musiałam jakimiś ozdóbeczkami do pazurków ;)




no i kosmetyki jakie użyłam ;P



9 komentarzy:

  1. wow!! Genialne! i NIGDY, NIGDY więcej proszę nie chcę Cię widzieć w takim makijażu! Zdecydowanie podołałaś wyzwaniu! ;* Dodany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie, też nie chcę już nigdy więcej czegoś takiego na twarzy ;P Już po tym jednym mam traumę ;) hehe

      Usuń
  2. Świetny make up! Ale usta mnie mrożą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to jest tak absurdalne, że aż słodkie. :-D Gratuluję odwagi i pomysłu! Podoba mi się, bo jest inne i niepowtarzalne.

    Obserwuję! :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. HAHAHHHAHA Ale świetny pomysł!! :D Wyszło Ci to superowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło :D podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email