Translate

sobota, 27 kwietnia 2013

CRAZY MAKE-UP CHALLENGE: kategoria 1

>>> Anime, Ganguro, Gyaru

Klik! :)
Tak, tak właśnie ruszyłam z kolejnym projektem.
Szykujcie się na lawinę makijaży, którymi zamierzam was po kolei zasypywać ;) Makijaż przygotowany dużo wcześniej i przyznam że to najtrudniejszy z makijaży jakie do tej pory miałam okazję wykonać. Jakoś nie bardzo leżała mi ta tematyka, ale chcę spróbować się w każdej dziedzinie w tym projekcie :) Tak więc spodziewajcie się kolejnych makijaży. Na początku nie wiedziałam od czego zacząć i z czym to się je, teraz wszystko zrobiłabym zupełnie inaczej. Wszystko bym tu teraz zmieniła, ale cóż jak to mówią, "mądry polak po szkodzie" jeśli mi zmieszczę się w czasie to będzie 2-gie podejście ;)




Może zrobię je nawet na kimś innym, przypuszczam że o wiele łatwiej byłoby mi zmalować to na kimś, bo naprawdę wyczynem jest zmalować coś takiego na sobie. Zawsze podziwiałam takie prace i podziwiać będę, kłaniam się przed ich stwórcami naprawdę nisko - jesteście moimi bogami ... :)


Traktuję to jako ciekawą przygodę zabawę, ale też jako pewien rodzaj lekcji :) :) :)
Nigdy wcześniej nie miałam okazji robić makijaży jakie są w projekcie Jessie, więc tym bardziej chętnie się do niego przyłączyłam.
W pierwszej kolejności wykonałam makijaż Anime, ale oba kolejne z pierwszego etapu też wam przygotuję na dniach - mam prawie zajęcie na weekend majowy  ;)
Starałam się jak tylko mogłam, jednak nie miałam w swoim dorobku supry, ani dobrze na pigmentowanego białego cienia. Użyłam białego korektora z paletki KOBO, którego możecie zdobyć w drogerii natura - jeszcze nie dość dobrze opanowałam jego użytkowanie więc wybaczcie wszelkie niedociągnięcia.
W dodatku makijaż robiłam wieczorową porą i to resztkami sił. Dodatkowo wykorzystałam cienie z paletki beauties factory, oraz z paletki 8 cieni z Avon-u, a także eyelinera w żelu.

źródło

Inspiracją do mojego makijażu, było to zdjęcie ;)
Jednak  nie zamierzałam stworzyć wiernej kopii makijażu ;)
Spójrzmy prawdzie w oczy: daleko mi do wielu z was, a co dopiero mam się równać z takimi znakomitościami. Perfekcjoniści w każdym calu tworzą takie wisienki że aż samemu chce się machać i machać pędzlami żeby stworzyć choć lekko zbliżony efekt do ideału.
Ojjj pamiętam jak walczyłam z moją pierwszą kreską robioną eyelinerem, ale to już inna historia... ;)
Co do samego Anime to tematu rozwijać nie muszę - mi ono kojarzy się najbardziej z kreskówką "Czarodziejka z księżyca" którą w dzieciństwie oglądałam z wielkim zamiłowaniem ;)






Wcale nie zdziwią mnie wasze negatywne komentarze względem tej pracy, bo w końcu sama krzywo na nią patrzę. Jednak za każdą radę jak " malować lepiej" będę wdzięczna :)














Chcesz dołączyć do projektu??? - kliknij tutaj :)

7 komentarzy:

  1. BardZo fajnie ci wyszło ją też biorę udział w tym projekcie i przysiade nad nim w weekend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) choć przyznam że jestem nim niezbyt usatysfakcjonowana

      Usuń
  2. jest całkiem dobrze. w ogóle to gratuluję, że udało Ci się uzyskać taki efekt. ja nie wiem czy bym umiała z zamknietymi oczami xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS zapraszam na konkurs u mnie ;) do jutra przyjmuję zgłoszenia

      Usuń
    2. dziękuję :D trochę się nad tym makijażem napracowałam ;)
      a co do konkursu to chętnie bym się zgłosiła, ale nie spełniam warunków ;)

      Usuń
  3. Naprawdę świetnie Ci wyszło! dodadny do listy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email