Translate

czwartek, 4 kwietnia 2013

Biżuteryjne skarby :)

Miał być post z makijażem, ale dziś jest chyba dzień przeciwko mnie, poległam w walce z aparatem i jego USB, na szczęście po weekendzie powinnam już odzyskać naprawiony czytnik kart pamięci i wiecie co mi może to USB ;P Niestety dziś mój ledwo zipiący już komputer (który wielu mych znajomych wprawia w niemałe osłupienie) strzela fochy i trudno mi się z nim "porozumieć", a niech go prąd kopnie! A chciałam wam tutaj pochwalić się moimi makijażem "na co dzień". Cóż widocznie nie jest mi dane, ale co się odwlecze...




W ostatnim czasie firmy kosmetyczne naprawdę nieźle się na mnie wzbogaciły, niestety nie dostanę raczej żadnego bonusu z tym związanego, a w portfelu zaraz zacznie echo hulać na dobre cóż dobrze że miałam urodzinki i co nieco wpadło do mojego jakże piszczącego biedą portfelika :/
Mogłabym wam tu pokazać moje zdobycze jednak jutro czeka mnie dokładka więc pokażę wam wszystko naraz ;) po co rozmieniać się na drobne ;)
Za to macie kilka zdjęć biżuterii, którą wyczaiłam za naprawdę niskie ceny na allegro :) całe szczęście że takowy portal istnieje bo można dzięki niemu naprawdę zaoszczędzić ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email