Translate

czwartek, 25 kwietnia 2013

Addicted to makeup ! Zainspiruj się na wiosnę !!! Tydzień 1: Minerały

...podejście pierwsze.

źródło

Inspiracja : kryształ górski.


Cóż moja pierwsza myśl po przeczytaniu iż w pierwszym tygodniu zadanie jest związane z minerałami, to stworzyć coś  na wzór kryształu górskiego. Myśl ta tak bombardowała mój mózg że musiałam w końcu zakasać rękawy i spróbować. Efekt widać na załączonych zdjęciach. Jako że to 1-szy tydzień Postanowiłam zaszaleć i zrobić coś trochę abstrakcyjnego. Mam nadzieję że choć w pewnym stopniu przypomina to zamierzany efekt ;) Zaraz po tym makijażu wpadłam na pomysł kolejnego, który oczywiście wykonałam i tak następnie wpadło mi kilka kolejnych, które zrealizuję w niedalekiej przyszłości.

Co do kryształu górskiego uważam że jest najpiękniejszym z minerałów, naturalny, delikatny, a przy tym zachwycający swym naturalnym pięknem i tą niesamowitą grą kolorów kiedy spogląda się nań w słońce :)


Kilka ciekawostek: 
  • Kryształ jest uważany za symbol sił twórczych.  
  • Kryształy wszelkiego rodzaju, te lśniące i odbijające światło niewątpliwie przyciągają nasz wzrok i sprzyjają medytacjom.
  • Gra świateł może pobudzić wyobraźnię i fantazję - podobno powoduje też stany jasnowidzenia ;)
  • Natomiast w symbolice chrześcijaństwa kryształ górski odbijający promienie słońca jest symbolem Marii Panny.
  • Symbolizują również nieśmiertelność.
(źródło: Leksykon Symboli; wyd. MUZA SA, Warszawa 2001)



Co do makijażu mam nadzieję że nie taki diabeł straszny i jakoś to w miarę znośnie wygląda.
Przyznam że aparat trochę zepsuł mi ostateczny efekt. 
Bądźcie proszę wyrozumiali bo to moje pierwsze aż takie udziwnienie ;)
Starałam się z całych sił odtworzyć wzór i moją pierwotną wizję, oby choć trochę mi się to udało.



ps. moje chwilowe znikanie nie jest spowodowane tym że nie pamiętam o was, 
ale tym że tworzę dla was nowe makijaże do projektów ;)


3 komentarze:

  1. pierwsze zdjęcie chyba najlepiej pokazuje cały efekt. bardzo mi się podoba pomysł. szkoda, że ze zdjęć niewiele widać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na żywo wyglądało dużo lepiej - zdjęcie dało niestety marny efekt :(

      Usuń
  2. no fajnie fajne, pierwsze foto faktycznie fajowskie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email