Translate

sobota, 20 kwietnia 2013

Addicted to makeup !: Zainspiruj się na wiosnę !!!

Addicted to makeup !: Zainspiruj się na wiosnę !!!:


Gosia postanowiła ruszyć z nowym projektem w sam raz na uczczenie nadejścia wiosny.

Oczywiście podpisuję się pod tym obiema rękami i nogami, a co mi tam ;)

Zbliża się co prawda koniec szkoły i w czerwcu czeka mnie egzamin zawodowy ale im większy mam nawał obowiązków i zadań, to jakoś bardziej ogarnięta jestem.
Po za tym u innej z blogerek także wyraziłam ogromną chęć wzięcia udziału w projekcie - tam z kolei tematem jest historia makijażu + dla chętnych dodatkowo stylizacje oczywiście postaram się wykonać makijaże wraz ze stylizacją jednak tam jeszcze konkretnego terminu rozpoczęcia projektu nie ma ;) Oczywistą sprawą jest że będziecie informowani ze wszystkim na bieżąco ;)
A tymczasem chętni niech kierują się do Gosi i zgłaszają się do jej projektu - w końcu dla chcącego nic trudnego :)

I trzymajcie za mnie kciuki 
żebym wyrobiła się w każdym z terminów i tych makijażowych i tych szkolnych ;)

2 komentarze:

  1. Jejku , jak mi miło ze posta zrobiłas o zabawie :)
    Kochana jezeli sie w terminach nie bedziesz wyrabiac , to nic, mozesz np. zrobic kilka postów pod rzad w wolnym czasie albo z lekkim opóźnieniem, na koniec i tak przedstawię wszystkie prace i uwzglednię Cię w nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie ;) w końcu im więcej osób zgłosi się do tego projektu tym lepiej ;) . Właśnie tak sobie planuję że może zacznę już powoli przyszły weekend mam luźny więc zmaluję większą porcję ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email