Translate

niedziela, 3 marca 2013

Włosy...

Jak wiecie (albo właśnie się o tym dowiadujecie) moje noworoczne postanowienie to zapuścić włosy 1-sze efekty już powoli widać ;) tak więc przesyłam wam zdjęcia 1-sze po lewej zrobione 27 grudnia, zdjęcie po prawej 65 dni później ;) Dziś robiłam sobie nowy banner na bloga - mam nadzieję że się podobają delikatne zmiany ;)
Trzymajcie kciuki abym wytrwała i nie zderzyła się gdzieś po drodze między wiosną, a latem z nożyczkami i wszelkimi ich pochodnymi narzędziami ;)






A jako bonus wczorajszy makijaż ;)




Dodatkowo Gosia, której jak to nie pierwszy raz już pisałam jestem ogromną fanką, obchodzi dziś swoje urodzinki, więc Gosiu jeszcze raz wszystkiego co najlepsze. 
Wszystkich zapraszam do odwiedzenia jej bloga, jedno jest pewne nie pożałujecie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email