Translate

wtorek, 5 marca 2013

Wizaż - foto make-up




...w roli głównej Kasia




Cóż po ostatnim długim lenistwie czas w końcu zakasać rękawy i zabrać 

się do roboty ;)

Dziś prezentuję makijaż wykonany na prześlicznej i przesympatycznej Kasi :) Która zgodziła się na umieszczenie swego wizerunku na blogu ;)
Ach... naprawdę chwała Ci za to Kasiu :) :) :)







Tematem dzisiejszych zajęć był typowy makijaż fotograficzny z użyciem wszelkich kamuflaży, podkładów i pudrów marki Kryolan ;) Dodatkowo z użyczonej od Darii paletki na życzenie Kasi zaszalałyśmy totalnie i zrobiłyśmy makijaż w kolorach różu z niewielką dawką czerni i bieli, bo dodatkowo do makijażu trzeba było poszaleć z kolorem więc zrobiłyśmy crazy make-up à la Pinka lady - Barbie ;)







 To mój pierwszy tego typu makijaż więc mam nadzieję że wyszedł dobrze :) Starałam się jak tylko mogłam, aby wyszedł jak najlepszy, machając raz na lewo raz na prawo pędzlami, aby wyczarować jak najlepszy efekt.:)
Profesjonaliści pewnie znajdą masę niedociągnięć. Kasi się jednak podobał i zgodziła się na dodanie zdjęć więc chyba nie jest źle :) Jeśli o mnie chodzi to jestem z niego zadowolona :)
Jednak będę wdzięczna za każdą radę co mogłabym ulepszyć i nad czym popracować ;)


Ps. zapraszam was również do odwiedzenia strony Prestige Magazynu, 
znajdziecie tam masę ciekawych rzeczy, a jeśli macie bloga możecie tam promować 
swojego bloga szczegóły tutaj:


1 komentarz:

  1. Fajne intensywne kolorki :) Dla mnie jest bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email