Translate

wtorek, 12 marca 2013

Propozycje makijażu

Dziś na zajęciach miałam okazję dowiedzieć się że w przyszłym tygodniu czeka nas pokaz prac zaliczeniowych w szkole i mamy klasy kończące szkołę i ich finałowe kolekcje zapiąć na ostatni guzik, a mianowicie wykonać makijaż na ok. 40 osób ( jak nie więcej). Jedną kolekcją jest kolekcja której głównym elementem jest jeans i nikt nie ma na niego koncepcji. Mam kilka pomysłów z nauczycielką, dwa właśnie zrealizowałam i zamieszczam. Co wy na to?? Może i ktoś z was ma jakiś pomysł lub makijaż na swym blogu, który mógłby się do tego nadać?? Mam nadzieję że zasypiecie mnie jakimiś pomysłami :)


Wersja pierwsza
Pierwsza propozycja
Wiem że ostatnio ucichłam ale 3 tyg byłam katowana przez jakiegoś wirusa, który sprawił istną rewolucję w moim żołądku i chyba do końca nie dał za wygraną, jeszcze chwila a zapomnę chyba jak mam na imię... Ale mam nadzieję że wtedy z hukiem mi to przypomnicie ;) W tym przypadku wszelkie leki nie pomagały, jedyną ulgę przyniosły mniej lub bardziej znośne herbatki ziołowe: jedna z piołunu kolejna z jagód.

Druga propozycja


Wersja druga
A jeśli macie w swym otoczeniu kogoś kto spija ukradkiem płyny z waszego kubka bo np. ma "kaca" to polecam zaparzyć herbatkę z piołunu i zostawić ją na widoku ;) na pewno nie zaszkodzi, ale odstraszy spijacza ;) Tak więc zmykam odpoczywać dalej, bo jestem totalnie wykończona i mam nadzieję coś znów niebawem sklecić dla was. Miłej nocki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email