Translate

wtorek, 19 marca 2013

Golden Rose - Jolly Jewels

Dziś własnie przyszedł mi lakier Golden Rose - Jolly Jewels , który wygrałam w rozdaniu na blogu Magdy: Wszystko kręci się wokół mnie.


Kolor lakieru jest naprawdę boski, strasznie mi się podoba mieni się swymi brokatowymi drobinkami i od razu musiałam zmalować coś na pazurkach ;)

Na żywo jest jeszcze ładniejszy, pewnie jeszcze jakiś sobie zakupię z tej serii bo wygrana u Madzi do tego mnie zachęciła ;) Po za tym lakier w przeciwieństwie do niektórych, które posiadam w swej licznej kolekcji dość szybko schnie ;) Wrzucam kilka zdjęć i same oceńcie lakier ;)






















Ps. Madziu dziękuję bardzo za lakier i przemiły liścik :)

2 komentarze:

  1. :D bardzo mi miło, oby się długo sprawował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już nawet pomysł na nowe zdobienie i makijaż do niego ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email