Translate

sobota, 16 marca 2013

Aleksandra...

...czyli czas na wiosenną metamorfozę.

Wczoraj mimo mrozu za oknem i temperatury sięgającej dobrze poniżej zera, wraz z moją psiółką postanowiłam ogrzać nieco tą powoli irytującą pogodę, która zmienia się częściej niż amant swoje rękawiczki. Cóż chyba nam się udało przegonić choć na chwilę jakże ponury klimat, bo spoglądając za okno aż dusza się cieszy. Słoneczko powoli i nieśmiało wygląda zza chmur, jakby niepewne czy może oślepić nas swoim blaskiem. Jeśli o mnie chodzi nie widzę ku temu żadnych przeszkód, dość już tej ponurej pogody... Chyba nie tylko ja mam jej dosyć



.
Razem z Olą postanowiłyśmy więc zaszaleć po całości ;) makijaż jest inspirowany jednym z makijaży znajdującym się w książce "Akademia Makijażu" Katarzyny Kozłowskiej - Kołodziej, jednak nie jest to jego żywa kopia, ze względu na inne rysy twarzy Oleńki, bardziej skupiłam się na zbliżonych do niego barwach niż na idealnym jego odwzorowaniu. Co do książki to możecie zakupić ją w Empiku wraz z najnowszym numerem Make-up trendy. Uwielbiam ten magazyn, znajduję tam masę ciekawych artykułów, całe mnóstwo inspiracji i ciekawe makijaże w wersji step-by-step, dla tego magazynu zrezygnowałam z wszelkiej prasy kobiecej wydatek 15 zł raz na 3 miesiące to naprawdę opłacalna kwota; a w dodatku widać że redakcja dba o swoich czytelników i rozpieszcza ich choćby dając taki prezent w postaci książki, jestem nim naprawdę mile zaskoczona, bo książka fantastyczna (ale o tym już wkrótce). To jest to czego usilnie szukałam :) Dzięki takim ludziom jak oni wierzy się że jednak są jeszcze i tacy którzy robią coś co kochają niekoniecznie chcąc się na tym wzbogacić, a każdy z nas zna przecież magazyny, w którym za "gratis" musiał zapłacić więcej ;) Kończę już moje wywody a was zapraszam do przeglądania i komentowania makijażu ;) mam nadzieję że wam się spodoba :)
Metamorfoza Aleksandry





2 komentarze:

  1. Jaki zaszczyt jestem w internecie hihi :P:P ;**** <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email