Translate

piątek, 1 lutego 2013

Makijaże w internecie :)

Dziś post trochę z innej beczki. Miał być makijaż ale że ani ja ani moja twarz nie jest ostatnio w formie, więc postanowiłam jej zrobić przerwę w podkładach i na zajęciach w szkolę odżywię ją jakimiś maskami z alg lub jeśli pogoda dopisze potraktujemy buźkę zabiegiem mikrodermabrazji . Dlatego chciałabym zaprosić was na jedną ze stron internetowych, pewnie część (o ile nie większość) z was z na ją bardzo dobrze, albo jest nawet jej stałym bywalcem. Swego czasu sama często tam zaglądałam, ale ostatnim czasem jakoś nie było okazji, a potem o niej zapomniałam.


To miejsce jest świetne dla wszystkich freak`ów makijażu, którzy chcą się nauczyć nowych sztuczek, poszukują konkretnego makijażu czy jakiejś inspiracji. Makijaże są tam wykonane w tak zwanej metodzie step by step z opisem pod każdym zdjęciem więc dodatkowo to wam ułatwi zadanie ;)
Jeśli jest zainteresowany niech klika tutaj lub w linkach bocznych w moim profilu ;)


Dodatkowo wrzucam wam też kilka zdjęć mojego niedawnego facebook`owego odkrycia o którym na pewno niedługo wspomnę ;)







Póki co ten weekend planuję przeznaczyć w 1-szej kolejności na odpoczynek, bo jestem ostatnio strasznie zmęczona więc niech nie zdziwi was fakt, jeśli nie dodam żadnego nowego posta chyba że moje uzależnienie już jest tak duże że nie będę w stanie się obejść bez jakiejkolwiek notki ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email