Translate

poniedziałek, 4 lutego 2013

Jak zrobić coś z niczego...

...czyli blogowe inspiracje.


http://psimadethis.com/
http://psimadethis.com/
Jako że zwykłam, skakać to tu to tam po różnych blogowych miejscach i stronach internetowych natknęłam się na inspirujący i bardzo ciekawy blog o nazwie: Ps. I made this (tak, tak - tam też mam konto). 


Można za radami autorki wykonać samemu wiele ciekawych rzeczy, być może zainspirują was i stworzycie coś nowego z czegoś co było wam kompletnie zbędne lub po prostu stare i niepotrzebne ;)
Zdjęcie to tylko przedsmak tego co możecie tam znaleźć ;)
Jeśli o mnie chodzi sama z chęcią w każdej wolnej chwili będę tam zaglądać, przeglądać i poszukiwać kompletnie nowych inspiracji do zmiany i ulepszania mojej garderobie. 


Tak więc życzę sobie i wam udanej zabawy z modą 
i jak najwięcej twórczych inspiracji;)


2 komentarze:

  1. ciekawa stronka mozna z niej wiele zaczerpnąc :)

    widze zie cos mały ruch tutaj jest..może zgłos swojego bloga do www.magazyn-prestige.blogspot.com gdzie możesz promowac swój blog :)
    Zjrzyj, ja tam jestem ha ha ciekawe jak to ruszy tam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie dojrzałam baner ostatnio u ciebie na blogu i w sumie spróbuję ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email