Translate

czwartek, 7 lutego 2013

Czwartek na bogato...

Pączki zjedzone?? Hmm moja własna, prywatna i osobista mamusia zaszalała i kupiła karton pączków...
Jeśli o mnie chodzi to zjadłam jednego pączka z lukrem, aby "podtrzymać tradycję". Z całości zostało jeszcze 10, ale jeśli o mnie chodzi to raczej bastuję.



Nie wiem czy to ta zbliżająca się wiosna, czy absolutne szaleństwo na punkcie kosmetyków, a może to że dziś na zajęciach w szkole poddałam się zabiegowi mikrodermabrazji co spowodowało że do końca tygodnia pozostaję w domu ze względu na minusowe stopnie ukazywane przez termometr za oknem oraz iż w efekcie po zabiegu skóra schodzi mi płatami, więc chyba w sumie na pocieszenie zakupiłam kolejny kosmetyk, a mianowicie podkład z Eveline - Art Scenic 3 w 1, ale w cenie UWAGA! Tym was zaskoczę (lub nie) ;) zaledwie 6,49, dla wszystkich chętnych - znajdziecie je w biedronce ;) sama chyba jeszcze dokupię kilka ale wpierw go przetestuję, znajdują się tam też testery więc można je sprawdzić choć w tych ich sklepowym świetle to chyba trzeba z jakąś mega wielką latarką iść, bo to ich światło jakieś oszukane jest, nie wiem może mają jakieś "lewe" żarówki, ale ostatnim razem podkład dobrałam niemal idealny, a gdy w domu się nim umalowałam to był ciemniejszy. ;) 

Niestety żadnych zdjęć tym razem nie dodam bo nic nie robiłam, a że regeneruję buźkę to póki co jedyne co na nią nakładam to kremy nawilżające i tonik. Jednak myślę że jakiś makijaż zmaluję ;)

Tak więc, wybaczcie, przebaczcie, już kończę te moje wywody,
a w ten "Tłusty czwartek" 
życzę wszystkim blogerom i blogerkom obfitości w liczbę odwiedzin, 
komentarzy i jak najwięcej obserwatorów ;)



2 komentarze:

  1. zastanawiam sie nad tym podkladem.

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się że za tę cenę chyba warto się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email