Translate

środa, 6 lutego 2013

Brąz muśnięty słońca promieniem

Pierwsze promienie wiosennego słońca powoli zaczynają muskać nasze buźki, więc zainspirowana nadchodzącym ciepłym klimatem postanowiłam stworzyć makijaż z wykorzystaniem kolorów natury:




brązu, limonki zmieszanej z perłową limonką oraz żółtego odcienia słonecznika, dość ryzykowne podejście względem tego makijażu z mej strony, sama do końca nie wiem czy to ryzyko się opłaciło.
Na policzki natomiast nałożyłam róż w odcieniu ceglastym, a usta umalowałam tą "niby fioletową" szminką co to sobie zapomniała że jest fioletowa, a zamiast tego stała się perłowa. Ajj ale się nią rozczarowałam... :(

 


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email