Translate

sobota, 9 lutego 2013

Tańcząc z nożyczkami przy maszynie do szycia...

* * *
Dziś po poukładaniu moich masy ciuchów w szafie...~ O zgrozo ile tego mam... o.O Wciąż sama się zastanawiam jak to się zdarza że niby szafa pęka w szwach, a jak przyjdzie co do czego to nie ma się w co ubrać??


Chyba, każda kobieta w naszych czasach przechodzi przez podobne problemy ;) A w mej szafie co rusz w magiczny sposób przybywa to nowa bluzeczka, to sukieneczka, albo sweterek...
Wracając do tematu dziś uszyłam sobie, w rytmach mojej "dziwacznej" muzyki (a raczej skończyłam szyć) kolejną parę spodni. Oczywiście nie obeszło się standardowo bez walki i masy bardzo nieładnych z mej skromnej strony słów w kierunku mej jakże złośliwej maszyny do szycia, która standardowo musi sobie ze mnie szydzić i robić mi na złość, jednak miałam na nią haka wyciągnęłam jej instrukcję i ta cwana bestia tym razem przegrała, jednak muszę się mieć na baczności, bo jak mawia stare porzekadło: rzeczy martwe, potrafią być bardzo złośliwe i nieźle dają popalić. Czego dowodem i jakby tego było mało zostałam kontuzjowana przez nożyczki krawieckie i zacięłam swego kciuka, przynajmniej teraz już wiem że zostały one porządnie naostrzone, przez mego brata.
Przy okazji musiałam spruć prawie do zera moje spodnie, bo zauważyłam że popełniłam kilka gaf (oj ciocia by mnie za to wyklnęła w pierony) .
Miały być rurki, a hmm wyszły jakby jakieś pantalony.
Cóż nie moja wina że formy w Burdzie są jakieś przekłamane, a rozmiar 38 to chyba jakaś 40 xD Choć z moją ostatnią tendencją do tycia, może niebawem wcale nie będę potrzebować do nich paska ;)
A gdy już moje doprowadzające mnie prawie do szału, dzieło było gotowe, to na sam koniec dowiedziałam się że spodnie te wyglądają jak  kucharskie... o.O
Może i tak, ale co z tego mi się podobają ^^
Zdjęć spodni na chwilę obecną nie dodam, bo padam na twarz.
Zadowolić się musicie małą stylizacją stworzoną na Polyvore ;)
A ja tym czasem biegnę do lodówki na małe co nieco i spać...
Wiem że jedzenie o tej porze jest niezdrowe, ale czasem można ;)


#1080

#1080 przez bele-co z wykorzystaniem hipster high waisted shorts


Lace shapewear
topshop.com


Jonathan Aston patterned tight
$19 - johnlewis.com


Sergio Rossi platform shoes
couture.zappos.com


Aspinal of London vintage clutch
$435 - johnlewis.com


John Lewis metal jewelry
$19 - johnlewis.com


Meredith wendell
meredithwendell.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email