Translate

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Trochę tęczy....

Nie wiem jak tam z pogodą u was ale u mnie to istne zawirowanie -4 stopnie, a za oknem grad, deszcz,  albo jedno i drugie. Spowodowało to totalne szaleństwo wśród kierowców ale nie tylko...Drogi i chodniki koszmar, jedno wielki lód, nic tylko założyć łyżwy i po nim śmigać na całego, w sumie jakiś plus tego jest przynajmniej zaoszczędzić można na tym bo nie trzeba iść na lodowiska. Widziałam też kilka osób którym zamarzły zamki od autek, ale nie tylko bo w sumie to w większości całe autka pozamarzały, naprawdę współczuję kierowcom :| 

Szczęście że podróżuję autobusem, ale jeśli chodzi o przemieszczenie się do innego miasta, to już nie jest to takie fajne, a że na zajęcia do szkoły dojeżdżam właśnie do innego miasta to wymarzłam się w drodze powrotnej na przystanku, bo autobus spóźnił w sumie wcale mnie to nie dziwi bo to co się działo to istny koszmar, a moją czapkę i kurtkę na rękawach ( i kto tam wie gdzie jeszcze) od tego deszczu pokryła warstewka lodu, hmmm dziwne to było i śmieszne zarazem. Mimo wszystko postarałam się wam coś zmalować, ale wybaczcie dziś chyba nie bardzo jest mój dzień na robienie czegokolwiek, może to przez to wymarznięcie, a może przez to że nie jestem dziś w formie.
                  
.


Zrobiłam makijaż lekko awangardowy zainspirowany pewnym wyszperanym w internecie, nie wyszedł mi taki jaki zamierzałam, ale co mi tam wrzucę wam fotki. Następnym razem bardziej się do niego przyłożę, hmmm a może trochę go udziwnię ;) użyłam cienia nude, fioletowego i w kolorze fuksji dodatkowo eyeliner i biała kredka, a na rzęsy mój ulubiony tusz, odrobina różu na policzki, a na usta moja ulubiona szminka :) Ale się rozpisałam, mam nadzieję że nie zasnęliście. Kończę już...Bye  bye :D





2 komentarze:

  1. sliczny i twarzowy mejkap :) zdolniacha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) miło mi jest to słyszeć, zwłaszcza od tak doświadczonej osoby jak ty :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email