Translate

sobota, 12 stycznia 2013

Sałatka z tuńczyka i sera feta

Dziś podzielę się z wami kulinarnym smakołykiem.
Jeśli spodziewacie się gości i musicie przygotować co na szybko, to jest to coś dla was ;)
ale nie tylko wykwintnym smakoszom podpowiem jak ulepszyłam ową sałatkę po swojemu w smaku jest jak dla mnie obłędna ;)

Przyznam wam że do tej pory nie należałam do zwolenników tuńczyka, a nawet za nim nie przepadałam.
Jednak dziś zmieniłam o nim diametralnie zdanie ;)
Zdjęcia niestety nie zdążyłam zrobić bo z sałatki już niewiele zostało, co chyba oznacza że jest zjadliwa,
ale cóż przyznam że takie jedzonko to też rzecz gustów jednak mam nadzieję że będzie mieć więcej zwolenników niż przeciwników ;)
 Trochę się rozpisałam więc już przechodzę do konkretów.

Przepis:

SKŁADNIKI:
tuńczyk w oleju lub w sosie własnym
100-150g sera fety
główka sałaty pekińskiej lub lodowej (średniej)

Sałatę porwać, wyłożyć na nią tuńczyka, ser feta pokroić w małą kostkę, polać oliwą z oliwek
(można dodać szczypior, zamiast oliwy trochę jogurtu)

a teraz moje małe wariacje:

Do sałatki dodałam ogórka korniszona i wkroiłam pomidora.

A jeśli chodzi o dresing: 
oliwę z oliwek zmieszałam z odrobiną octu balsamicznego,
dodając odrobinę przypraw: pieprzu, bazylii i odrobinę ziół prowansalskich.

Mam słabość do majonezu więc do swojej porcji dodałam łyżkę majonezu.
Dla mnie jest to strzał w dziesiątkę ;)

Przepis ten wynalazłam w kalendarzu "zdzieraku" otrzymanym od mojej przyjaciółki,
kochana jak widzisz bardzo się przydał wykorzystam na pewno wiele przepisów 
dziękuję ci bardzo ;) :* :* :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email