Translate

wtorek, 15 stycznia 2013

Lazurowe wybrzeże...

To mój pierwszy makijaż z użyciem niebieskich kolorów, ale strasznie zainspirowała mnie do niego Gosia inna blogerka (jej blog znajdziecie klikając tutaj), więc i ja postanowiłam coś wyczarować w tych barwach.
Jadnak zabierając się za niego kompletnie nie wiedziałam od czego zacząć, dziwne uczucie bo zazwyczaj to  kiedy zaczyna, robić makijaż maluję automatycznie. Hmmm może to przez to że nie byłam dotąd nastawiona na konkretne kolory, a tym razem tak było, mam nadzieję że makijaż wyszedł ;)


Do makijażu użyłam cieni które sprezentowała mi przyjaciółka, a także jednego z paletki 8 cieni z Avon-u, którą zakupiłam jakiś czas temu i w której zostały mi 2 cienie w tymże kolorze oraz cienia w odcieniu czerni,
czarnego eyelinera z  Oriflame, który to uwielbiam. 

Dwa odcienie różu z avon-u, białą kredkę do oczu i szminkę w odcieniu koralu (nietrafiony zakup mojej mamy)  ;)
Zdjęcia nie oddają nigdy w pełni uroku makijażu, ale wyznam że na pewno gdy tylko będzie taka okazja to zrobię taki makijaż, mam nadzieję że i wam przypadnie do gustu. Będę też ogromnie wdzięczna za każde rady jakich udzielicie mi co do ewentualnych poprawek lub ulepszeń tego makijażu :) Na co dzień jestem  raczej zwolenniczką minimalizmu, zdarza się że przez pośpiech zapominam nawet wytuszować rzęsy ;)






2 komentarze:

  1. Moniko fajnie wyszlo,super kreseczki :) czekam na wiecej Twoich propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się że się podoba :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email