Translate

środa, 30 stycznia 2013

A kosmetyczka rośnie...

Ahhh dziś przyszła paczka z moim zamówieniem z Avon-u.
Pokusiłam się w nim na absolutną nowość, która będzie dostępna w Katalogu nr.3,
a mianowicie krem koloryzujący BB, który ma być absolutnym hitem ;)
Jak tylko go wypróbuję dam wam znać co o nim myślę i czy ma szansę podbić jakieś serduszka :)
Dodatkowo zakupiłam też żelową kredkę superSHOCK do oczu w czarnym kolorze i fioletową szminkę, której barwa niestety od razu po rozpakowaniu mnie rozczarowała, bo niestety jest za delikatna i jasna, na zdjęciu była ciemniejsza, sprawdziłam kolor na nadgarstku i ręce mi opadły.
Koło fioletu to nawet ona nie stała, co najwyżej gadała z nim przez telefon.
Ale może do jakiegoś makijażu się przyda albo komuś ją sprezentuję ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email