Translate

niedziela, 30 grudnia 2012

Sylwestrowy make-up

Mój komputer odmówił mi ostatnio po raz kolejny posłuszeństwa i zażądał formatowania, uniemożliwił mi tym samym wzięcie udziału w konkursie makijażu sylwestrowego na blogu jednej z blogerek, cóż trudno...




Będzie inna ku temu okazja ;) Tak dzień przed sylwestrowym szaleństwem prezentuję wam szalony kolorowy make-up z brokatem, który mi przysporzył nie lada problemu, gdy zmywałam makijaż odrobina brokatu dostała mi się do oka co spowodowało że jakieś 15 min. musiałam płukać oko. Na szczęście wszystko jest już w porządku ;)
To mój pierwszy tego typu makijaż więc mam nadzieję że nie jest taki zły ;)

W między czasie chciałabym zaprosić wszystkie chętne osóbki do wzięcia udziału w innym konkursie jednej z blogerek, której to od pewnego czasu jestem stałą czytelniczką :)
Szczegóły konkursu znajdziecie klikając tutaj :) ale pośpieszcie się bo konkurs trwa do jutra ;)

Ps. Rok kończę 100 wpisem więc przy okazji życzę wam samych szczęśliwych chwil w Nowym Roku i jak najczęstszych wizyt i komentarzy na moim blogu ;) Pozdrawiam wszystkich czytelników i fanów mego bloga ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email