Translate

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwestrowo...

Moja lista noworocznych postanowień jest gotowa, część z nich zapewne znacie :)
Dwa najważniejsze to zapuścić włosy i zrobić tatuaż :)
Reszta to np. przeczytać więcej książek niż w tym roku, zwiedzić kilka miast Polski, a jeśli fundusze do piszą to marzy mi się podróż do Indii ;) i oczywiście dużo ćwiczyć i robić coraz lepiej to co robię :)
To takie najważniejsze jeśli chodzi o mnie :)





Tak na marginesie jeśli chcecie możecie się ze mną podzielić jakie są wasze plany na Nowy Rok ;)


Ps. To mój ostatni wpis w tym roku więc korzystając z okazji :

Życzę Wam aby każdy kolejny dzień w tym 2013 roku był lepszy od poprzedniego :)
Co dzień wielu inspiracji i radości niesionych przez życie. Mało łez i wiele uśmiechów i łatwości w dążeniu do celów a także pokonywania tych małych i dużych przeszkód jakie los stawia na drodze.
A wszystkim blogerom które tutaj zaglądają życzę jak najwięcej czytelników i masy sukcesów związanych z waszymi blogami i w życiu prywatnym :) Niech miłość i radość zagości w waszych sercach :)

Poniżej zamieszczam takie Noworoczne 
pazurki żelowe zdobione brokatem i cyrkoniami ;)








4 komentarze:

  1. Sliczne pazurki!:) zycze zrealizowania postanowien:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję że w nich wytrwam ;)

      Usuń
  2. Moje boskieeee paznokietki ;))) zdolniacha:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że ci się podobały :) za jakiś czas zrobimy nowe ;*

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email