Translate

niedziela, 2 grudnia 2012

Przedświąteczna gorączka...

Przedświąteczna gorączka właśnie się zaczyna, czego efektem jest moje ostatnie zamówienie z Avon`u,
brak zamówionych płatków do kąpieli, żel do golenia dla mężczyzn nie ten,
a perfumy co mnie bardzo zaskoczyło otwarte i psikane, zakrętka zbyt mocno pachniała jak na nieotwierane, fakt że dostałam je z 1,99 sprawił, że w sumie to akurat bym im darowała, ale brak płatków i pomyłka z żelem sprawiły, że nie mogłam zareagować i musiałam zgłosić reklamację. Jednak pod tym względem Avon to porządna firma i wszystko zostanie naprawione wraz z kolejnym zamówieniem...
Wyrwane włosy i z szargane nerwy w ostatnim czasie sprawiły że z tego wszystkiego ręce mi już opadają i chyba czas na krótką przerwę i solidny odpoczynek, bo egzaminy semestralne już tuż tuż, a głupio by było ostatni rok zawalić....

Dziś na koniec zaprezentuję wam rewelacyjne zdjęcia makijaży inspirowanych owocami, na które natrafiłam jakiś czas temu szperając w internecie w poszukiwaniu ciekawych inspiracji....  :)
Na pewno nie jedna z was miała okazję już je widzieć :) Osobiście jestem nimi wprost zachwycona :)
Świetne ujęcia zrobione przez fotografa i perfekcyjne makijaże, aż miło patrzeć, jeśli ktoś z was widział więcej tych zdjęć to byłabym wdzięczna za linka do strony fotografa, lub czegokolwiek abym mogła się nimi bardziej zachwycać i inspirować nimi :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email