Translate

poniedziałek, 12 listopada 2012

Wypróbuj darmowe soczewki kontaktowe od Acuvue

Jakiś czas temu dostałam na e-mail wiadomość z zaproszeniem do przetestowania darmowych soczewek.
Wystarczy zalogować się na ich stronie, wybrać optyka do którego pójdzie się na odpłatne badanie i dobór soczewek, a następnie na podany adres e-mail dostaje się kupon, który trzeba wydrukować i pojawić się z nim u wybranego optyka. Jeśli o mnie chodzi to jeszcze w tym tygodniu idę umówić się na badanie i poznać szczegóły promocji ;) Do wyboru macie 10szt jednodniwych i 2szt kilkudniowych soczewek ;)

Poniżej zamieszczam link do strony dla wszystkich chętnych do ich wypróbowani:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email