Translate

sobota, 10 listopada 2012

Makijaż z magazynu Make-up trendy

W czwartek aby poprawić sobie podły nastrój poprosiłam mamę o kupno w Empiku nowego magazynu Make-up trendy. Kiedy tylko dostałam go do rączek od razu zaczęłam wertować strony i podziwiać przepiękne w nim makijaże :) (Mam nadzieję że ciężką pracą i wytrwałością, kiedyś osiągnę podobne efekty...)


Kiedy tak przeglądając czasopismo na str. 70 ujrzałam makijaż retro od razu wiedziałam że muszę go jak najszybciej wypróbować, bo to coś czego od dawna szukałam, a że był tam opis wykonania go krok po kroku ze zdjęciami (za co jestem po stokroć wdzięczna), to z moimi początkami w kwestii makijażu było mi o wiele łatwiej go wykonać no i chwała niebiosom miałam podobne kolorystycznie paletki cieni. 
Tak więc mam nadzieję że nie jest aż tak tragiczny i choć po części mi wyszedł.


*** *** ***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email