Translate

niedziela, 4 listopada 2012

Make-up z pomarańczą


Dziś z nudów postanowiłam zaszaleć i stworzyć sobie kolejny kolorowy make-up,
tym razem wykorzystałam cienie w odcieniach pomarańczy, żółtym oraz limonki,

niestety zdjęcia nie oddają tego jak makijaż wygląda w rzeczywistości,
przez co nie widać zbytnio fantastycznego odcienia limonki, 
którym zaakcentowałam załamanie powieki, a wręcz wydaje mi się 
że zlewa się z żółtym kolorem, którym pomalowałam dolną powiekę.
Być może to wina mojego aparatu lub oświetlenia, które nie jest zbyt dobre... :/
usta umalowałam szminką w odcieniu koralowym, na policzki dałam niewielką ilość różu,
a oko obrysowałam eyelinerem (pierwszy raz obrysowałam je w koło całego oka).
To są moje początki z kolorami na oczkach więc makijaż jest w miarę delikatny.





2 komentarze:

  1. Fajnie Ci w takich kolorkach :) Ślicznotka :*
    a kreseczka jest boska...naprawde bardzo perfekcyjna..a Ty mi tu opowiadasz ze dopiero sie uczysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) cieszę się że się podoba :) ale wciąż mam wrażenie że muszę nad nią popracować :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email