Translate

środa, 21 listopada 2012

Już niebawem niespodzianki...

Hmmm ostatnio z lekka się zapuściłam z dodawaniem nowych postów, jedyni to dodawałam stylizacje ciuszków z Polyvore, a muszę przyznać że wiele się ostatnio dzieje w moim życiu. Niestety mam teraz trochę pod górkę, ale na szczęście nie jest do końca tak źle. W końcu nic nie jest ani białe, ani czarne. Musi być jakieś jakaś równowaga, a że życie lubi płatać figle to cóż...
Zacznę od dobrych wieści, (jest ich więcej):
-po raz pierwszy wybrałam się z przyjaciółką na zakupy w celu znalezień dla niej nowych ciuszków, zakupy przyniosły owocne plony i o to od tego momentu zostałam jej osobistą stylistką ;) Jest mi bardzo miło kiedy ludziom podobają się moje propozycje na stylizacje, chcą chodzić ze mną na zakupy i cenią mój gust, którego szczerze mówiąc, sądziłam że jest raczej przeciętny ;P
Z tej okazji wraz z przyjaciółką zamierzam wykonać stylizację z użyciem jej nowych ciuszków, wymyślić make-up, zrobimy pazurki i czeka ją szalona sesja zdjęciowa (3majcie kciuki żeby fajnie wyszło)
-we wtorek dostałam 5 z wizażu za charakteryzację typu "upiór w operze", która podobno jak na 1-szy raz wyszła mi świetnie, pech chciał, że tego dnia zapomniałam cyfrówki i jedynie mam zdjęcie zrobione telefonem, które wam zaprezentuję niebawem, ale od razu z góry przepraszam was za kiepską jakość zdjęcia bo to w telefonie ma 2 mpx więc domyślcie się sami ;) 
a jutro robimy na zajęciach takie makijaże na pokaz w szkole ;)
- niedługo zamieszczę zdjęcia nowych zrobionych przeze mnie kolczyków, a także sukienki z koszuli męskiej, którą uszyłam jakiś czas temu, po za tym szyję teraz spodnie w kratę więc ukaże się i kolejny post ;) Postaram się też dodać zdjęcia kilku innych wykonanych prze ze mnie ciuszków ;)

Tak więc szykujcie się na nowe posty i starajcie się śledzić blog na bieżąco
jeśli tylko jesteście zainteresowani ;)

Teraz przejdę do trochę gorszych wiadomości:
Lekko się zaniedbałam ze zdrowiem i muszę zadbać teraz o swoje zdrowie, generalnie od dziecka mam problem z tzw. halluksem u lewej stopy, ból w stopie nasila się coraz bardziej i promieniuje po samo kolano, więc niestety potrzebna jest tu interwencja chirurgiczna, po za tym muszę prześwietlić kręgosłup i zrobić kilka badań, tak więc jeśli chodzi o dodawanie postów przypuszczam że będzie teraz to trochę rzadziej.
Ale postaram się was nie zawieść ;)




Na koniec coś co kiedyś w paint z nudów zrobiłam ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email