Translate

poniedziałek, 5 listopada 2012

Aleksandra - makijaż w turkusie...

Tak jak ostatnio obiecałam, 
dziś zamieszczam zdjęcia wykonane na modelce,
to nie jest pierwszy makijaż, który robię na kimś, 
mam kilka innych makijaży, ale robione były na innych osobach.
Szanuję wolę innych i ich zdanie więc skoro nie wrazili zgody na zamieszczenie zdjęć na blogu, po prostu tego nie robię.
Cóż może kiedyś zmienią zdanie ;) A gdy tak się stanie wtedy i wy będziecie mogli widzieć i oceniać postępy mej pracy i moje starania :)
Póki co Ola, jako jedyna się odważyła i wyraziła zgodę.

Makijaż zrobiłam jakiś czas temu, choć przyznam że jeśli chodzi o tego typu mocny makijaż to jest to moje pierwsze dzieło. 
Mam nadzieję że nie taki diabeł straszny... ;)
ale jakoś nie miałam czasu ani okazji zamieścić tu zdjęć....
Ola jest naturalną osobą, jedyne kosmetyki jakich z reguły używa to błyszczyk i tusz do rzęs,
więc dla odmiany postanowiłyśmy zaryzykować i zaszaleć i oto efekt widać na załączonych poniżej zdjęciach ;)
Piękna i gładka cera Oli nie wymaga wręcz podkładu ani podobnych specyfików, jednak tym razem użyłyśmy odrobinę podkładu i pudru aby nieco odświeżyć i wyrównać koloryt cery, użyłam cieni w kolorze turkusowym i szaro-czarnym, a w wewnętrznych kącikach oczu nałożyłam odrobinę białego sypkiego cienia, a także na kości policzkowe aby nadać świeżości i lekkości spojrzeniu i cerze.

delikatnie zaakcentowane policzki różem ukazują walory rysów twarzy Oli.
Do makijażu wykorzystałam kosmetyki marki Avon.






Pamiętajcie kopiowanie zdjęć bez mojej zgody i osób na zdjęciach 
oraz wykorzystywanie ich do własnych celów  jest zabronione.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email