Translate

czwartek, 18 października 2012

Rysy na papierze...

Ostatnio wygrzebałam teczkę pełną moich rysunków i projektów z czasów technikum z projektowania.
Hehehe miło tak czasem powspominać.
Przyznam że przeglądając rysunki aż łezka się w oku zakręciła ;)
Wam wrzucam mój ulubiony rysunek ;)

Przy okazji pozdrowienia dla dziewczyn z klasy 
z którymi świetnie się bawiłam 
tworząc różne bardziej i mniej szalone 
projekty na zajęciach :)


Ps.
Dziś liczba moich czytelników od powstania bloga przekroczyła liczbę 1000 osób, 
szczerze nie wiem czy to dobrze czy źle, ale bardzo się cieszę z tego 
że jesteście ze mną i fajnie że jest ktoś kto czytuje mojego bloga :) :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email