Translate

poniedziałek, 22 października 2012

Makijaż w brązach....

Tym razem bardzo delikatny, dzienny makijaż w brązach, 
przy rzęsach namalowałam kreskę eyelinerem aby rzęsy były optycznie gęstsze, 
a na policzki dałam delikatnie róż i oczywiście usteczka pociągnięte moim ulubionym błyszczykiem.
Rzadko się maluję więc jeśli o mnie chodzi to wolę tego typu makijaże ;)
Ale są gusta i guściki, a i ja czasem zaszaleję z makijażem ;)

Make-up jeszcze robiony na mnie, ale niebawem jak obiecałam zawitają już tu zdjęcia 
makijaży robionych na moich ochotniczkach ;)

Bez obaw - słowa dotrzymam ;)
Póki co zamieszczam zdjęcia, mam nadzieję że choć troszkę makijaż się podoba ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email