Translate

środa, 17 października 2012

Makijaż na konkurs

Dziś wykorzystałam w końcu kilka moich jeszcze pachnących nowością pędzli do makijażu i wykonałam makijaż na konkurs u jednej z blogerek :)
Jeśli też jesteś zainteresowana(y)  to szczegóły i całą resztę znajdziesz --- klikając tutaj ---



Co do tego konkursu będę potrzebowała waszej pomocy ale o wszystkim już niebawem ;)

PS.
Wkrótce zamieszczę pierwsze zdjęcia makijażu robionego na modelce, więc śledźcie bloga ;)
Efekt świetny :)


Poniżej prezentuję zdjęcie makijażu ;)



2 komentarze:

  1. Jak dla mnie makijaz rewelacja;)) tez taki poprosze kiedys do sesyjki:D ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe nie ma sprawy, oczywiste że zrobię, a nawet postaram się o lepszy ;) :*
    cieszę się że się podoba :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email