Translate

środa, 31 października 2012

Jak zabić czas i zarobić...

Dziś szybki i łatwy zarobek ;)

Nie wiem jak wy ale ja należę do tych raczej (nie)licznych osób, 
które uwielbiają wypełniać ankiety, te mniej lub bardziej durne ;P
Wiem, wiem dla niektórych z was może to być dosyć żałosne, ale kocham to...
Zaczęło się lata temu kiedy to chodząc do szkoły średniej pomagałam (dziś) przyjacielowi,
który to potrzebował ludzi do wypełniania ankiety na studia, aby coś tam zdać,
potem byli jego znajomi i znajomi znajomych i inni znajomi i ich znajomi i tak to się ciągnie.
Ostatnio przypadkiem dowiedziałam się że można też na tym zarobić, nie są to może kokosy, ale zawsze jakiś grosz wpadnie, więc wyszukałam stronę i zalogowałam się na kilku portalach i tak dostaję na e-mail ankiety ale też sprawdzam na swoich profilach czy aby coś nowego przyszło.
Wszystko nalicza się na punkty, które można zamieniać na nagrody,
pieniądze,doładowania telefonów czy bony np. do Empiku 
zależnie od strony z ankietami  i tego co oferują.
Pierwsze punkty już są na mym koncie i mam nadzieję że ich liczba stale będzie rosnąć ;)
Jeśli i wy chcecie zarobić to zapraszam was na stronę ---Kliknij tutaj--- tam wszystko jest opisane w szczegółach, każdy może coś znaleźć dla siebie odpowiedni portal.
Mogę wam też wysłać zaproszenie na e-mail jeśli chcecie, bo i na tym ja wtedy też skorzystam ;) 

Zapraszam, tak możecie zabić nudę, a przy okazji trochę zarobicie ;)

....& jeszcze coś na koniec:

A tak nawiasem strasznie podoba mi się taka fryzurka,
czy ktoś może wie jak zrobić takie coś i jak długie trzeba mieć do tego włosy???
Zaznaczam mam do takich rzeczy kompletnie dwie lewe ręce
niewiele potrafię poczynić z moimi włosami, prostownica, warkocz i nic więcej...
Więc to musi być nauka dla kompletnego tłumoka... ;P
A one chyba żyją już swoim własnym życiem.

Spokojnego i mile spędzonego weekendu :)  




1 komentarz:

  1. ta fryzurka jest bardzo prosta i praktycznie na kazdej długości da się ja zrobić :)

    musi Ci ją ktos robic poneiważ sama raczej sobie nei poradzisz...zaczesz wlosy z tyłu glowy na przód i w pozycji pochylonej , czyli po prostu spróbuj dotknąc kolana czołem :) i niech Ci ktoś zaplecie francuza do połowy głowy, a potezm wszystkie włosy zwin w jakis ciekawy koczek czy kokardke lub dowolnie zwinięte włosy :) naprawde bardzo proste to jest a jak sie sama postarasz to tez dasz rade :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email