Translate

środa, 5 września 2012

Czas...

Istne szaleństwo, czas ostatnio pędzi 
(po za zajęciami w szkole, które o dziwo się wleką)
tak że nie ogarniam już systemu.
Trudno mi pogodzić się z myślą że nie mogę wciąż zaprezentować wam efektu końcowego
czegoś co zaczęłam robić już jakiś czas temu ze starych przetartych na tyłku jeansów,
Niestety kompletnie niczego nie ogarniam i niestety nie mogę jakoś zabrać się do roboty, 
ale cóż muszę jakoś wziąć się w końcu w garść i dokończyć to dzieło,
nad którym pracuję od wakacji i jakoś wyrobić się nie mogę, 
a pomyśleć że zostało mi tak niewiele do końca :/
Póki co foto przed rozpruciem spodni ;)
2 i pół pary jeansów.
Oby udało mi się dołączyć foto mego dzieła ;)
Jak myślicie co mogłam z nich "zrobić" podpowiem, że jest to pewna część garderoby. ;)


Swoją drogą ciekawe czy tylko ja tak nie potrafię się zebrać do kupy ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email