Translate

wtorek, 4 września 2012

Czas na przebudzenie...

Dla większości studentów i szkół policealnych, 
nowy rok szkolny zaczyna się zazwyczaj wraz z pierwszym dniem października,
ajjj....a w mojej szkole zajęcia zaczęłam wraz z całą resztą czyli 2 września,
w dodatku kisiłam się prawie do 15, a pogoda za oknem mi tego nie ułatwiała :P
jak trudno jest wrócić do rzeczywistości, 
kiedy to jedną nogą jest się jeszcze na wakacjach, 
a drugą już trzeba twardo stąpać po ziemi.
Nie wiem jak wy ale ja wciąż jestem w stanie błogiego wakacyjnego lenistwa.
Nawet nie przypuszczałam że będę aż tak zazdrościć "śpiącemu rycerzowi" 
prosto z Zakopanego, jego leniuchowania ;)
Nic mi już nie pozostaje jak tylko zakasać rękawki i brać się powoli do roboty.
Póki co jeszcze zupełnie nic nie ogarniam.
W końcu nim się obejrzę trzeba będzie już pisać egzamin końcowy,
a wtedy już tak fajnie nie będzie.
Ughhh... Już mnie lekki strach obleciał :|



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email