Translate

piątek, 28 września 2012

Coś o książkach... ;)

Książki są bramą, przez którą wychodzisz na ulicę, mówiła Pat­ri­cia. Dzięki nim uczysz się, mądrze­jesz, podróżujesz, marzysz, wyob­rażasz so­bie, przeżywasz lo­sy in­nych, swo­je życie mnożysz ra­zy ty­siąc. Cieka­we, czy ktoś da ci więcej za tak niewiele. Po­magają też odpędzić różne złe rzeczy - sa­mot­ność, upiory i tym po­dob­ne gówna. Cza­sem się zas­ta­nawiam, jak możecie znieść to wszys­tko wy, które nie czytacie. 

cytat ten  przesłała mi moja kuzynka  na gg, 
twierdząc że idealnie do mnie pasuje...
cóż chyba miała rację ;)
A korzystając z tego że właśnie w tym tyg. 
jest międzynarodowy dzień książki wrzucam go tutaj 
z dedykacją dla wszystkich miłośników książek:
Jak najwięcej, jak najlepszych lektur do przeczytania godnych polecenia innym kochani :) :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email