Translate

środa, 12 września 2012

Buszując po za domem....

Cały tydzień praktycznie po za domem,
po za tym można powiedzieć że całe dnie spędzam w szkole + jakieś trzy godziny dziennie 
w autobusie i na przystankach autobusowych ;P
wczoraj wieczór robiłam na szybko próbny test egzaminacyjny,
dziś na zajęciach go sprawdzaliśmy, całe szczęście zdałam,
aczkolwiek gdyby nie pomoc materiałów, które posiadam 
zapewne zakończyło by się to totalną klapą.
Jednak w prezencie otrzymałyśmy dziś z dziewczynami kolejne materiały egzaminacyjne
brrrr...o  zgrozo....
Ale może teraz będzie już z górki i każdy kolejny test będzie nam szedł coraz lepiej  ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email