Translate

niedziela, 23 września 2012

Bez głosu....

W czwartek miałam wizytę u dermatologa, 
jednak nie zostałam tam przyjęta gdyż okazało się że moja dyskietka nie działa :/
została zablokowana, z głupiego powodu że moja mama nie zmieniła 
(przez 5 lat) nazwy ubezpieczyciela,
hmmm swoją drogą niezłe syf mają
w ZUS-ie, NFZ-cie czy gdzieś tam że po 5-ciu latach nikt nie zauważył łaskawie że coś nie halo,
tak więc odprawiono mnie z kwitkiem, a ja przez jakiś tydzień jestem pozbawiona wszelakiej
pomocy lekarskiej, mimo to czwartek nie był taki pechowy, 
ruszyłam autobusem, a następnie pociągiem w długą trasę do mojej przyjaciółki Karoliny,
w celu bycia jej królikiem doświadczalnym, na zaliczeniu egzaminu z fryzjerstwa,
efekt mojej przemiany (zmiana image) zobaczycie klikając w link poniżej, 
jeśli o mnie chodzi(i nie tylko o mnie) efekt jest zdumiewający i zachwycił nie tylko mnie:

Jednak moje ostatnie ciągłe podróżowanie w te i we wte w odwiedzinach do przyjaciół,
spowodowało że gdzieś mnie chyba zawiało i dnia dzisiejszego jestem już zupełnie bez głosu,
mimo to czuję się w miarę dobrze, standardowo brak gorączki i lekki wkurzający katar,
(jeśli można tą śmieszną wydzielinę nazwać katarem) kaszel o dziwo bardzo znośny.
Więc mam cichą nadzieję że to szybciutko minie i to tylko malutkie przeziębienie.
Póki co nie wiem czy będę w stanie ze zbytnim dodawaniem tu jakiś postów itp.
(choć się postaram, bo bloga ostatnio lekko zaniedbuję z przyczyn takich, że ciągle nie ma mnie w domu,
a jedyny mój dostęp do bloga to domowy, stacjonarny komputer, 
który w dodatku muli jak ślimak pod górkę :/ ale się postaram :) 
może uda mi się ściągnąć aplikację na telefon ).
Jednak na pewno dodam kilka postów ze strony Polyvore, 
która w pomaga mi przetrwać nudny czas w domu. ;)

P.S. Może znacie jakieś skuteczne sposoby jak szybko odzyskać utracony głos??? 
Za wszelką pomocą z góry dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email