Translate

środa, 15 sierpnia 2012

Yummy - Deserek

Moje YummY

czyli jak zrobić coś z niczego .... ;)

Dziś postanowiłam zrobić małą, 
słodką i zdrową przekąskę z zakupionego w sklepie mango.
Oczywiście w domu jest milion książek kucharskich,
ale żadna nie miała w sobie przepisu na deser z mango,
a jeżeli już się pojawił to brakowało składników.
Tak więc po chwili namysłu powstało takie oto maleństwo:
Dla chętnych skosztowania i zrobienia sobie deserku 
podaję poniżej przepis (na ok.5 porcji):


1 mango
2 średnie brzoskwinie
ćwiartka świeżego arbuza
1 duży jogurt naturalny
Musli owocowe (lub inne w zależnie od gustów)
miód - ja mam prosto z pasieki i takie polecam ;)
gorzka czekolada deserowa do dekoracji

Sposób przyrządzenia:
Do szerokich szklanek (lub pucharków) włożyć na dnie pokrojone w grubą kostkę lub duże trójkąty brzoskwinię, następnie dodać mango obrane ze skórki i pokrojone w paski, dodać arbuza pokrojonego w kostkę i/lub trójkąty, polać wszystko łyżką miodu, a następnie posypać po 2 łyżki musli. Dodać po 2-3 łyżki jogurtu naturalnego. Na koniec udekorować startą na tarce lub drobno posiekaną gorzką czekoladą.

SMACZNEGO! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze;
oraz rady, które ułatwią i pomogą mi rozwijać moją pasję - jestem otwarta na wasze sugestie :)

Follow me by Email